كشورهاي اسلامي مستقل هستند و بايد خود از منافع ملي­اشان مراقبت كنند

سرلشكر فيروزآبادي:

كشورهاي اسلامي مستقل هستند و بايد خود از منافع ملي­اشان مراقبت كنند



رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با پرده برداشتن از هدف شيطان بزرگ در متشنج كردن كشورها، از مردم مسلمان تركيه و مصر خواست پشت سر رهبران انقلابي خود قرار گيرند.

سردار سرلشكر سيد حسن فيروزآبادي، رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به تحولات جاري منطقه و اقدام اخير آمريكا و برخي كشورها در ارسال سلاح براي تروريست‌هاي سوريه اظهار داشت: ورود سلاح‌هاي اهدايي به منطقه نمي‌تواند فقط براي شمال سوريه باشد چرا كه نه آنجا ظرفيت اين حجم از تجهيزات را دارد و نه مي‌تواند گشايشي در كار تروريست‌ها ايجاد كند.

وي افزود: اين نگراني وجود دارد كه اين بار شيطان بزرگ طرح خاورميانه‌اي خود را با متشنج كردن كشورها تحقق بخشد.

سرلشكر فيروزآبادي با خطرناك توصيف كردن آنچه در صحنه تركيه و مصر مي‌گذرد، تصريح كرد: مردم مسلمان و برادر تركيه پشت سر رهبران انقلابي خود قرار گيرند و مردم برادر و انقلابي مصر نيز پشت سر مُرسي رئيس‌جمهور انقلابي و منتخب ملت صف بكشند، ملت‌هاي مسلمان بايستي همچون ملت مسلمان سوريه قاطعانه از رهبران انقلابي و امتحان داده خود حمايت كنند تا اين طرح جديد نيز خنثي شود.

عضو شورايعالي امنيت ملي كشور خاطرنشان كرد: انتقال سلاح‌هاي مستهلك و دست دوم جنگ آمريكا در افغانستان در مسيرهاي چندهزار كيلومتري به منطقه خطر تحويل اين سلاح‌ها در كشورهاي مسير، به شورشيان و نيروهاي تندروي هر يك از كشورها را به ذهن مي‌آورد.

سردار سرلشكر فيروزآبادي با اشاره به لزوم رصد و پي‌گيري آنچه در پسِ اقدامات آمريكايي‌ها و حاميان تروريست‌هاي سوريه مي‌گذرد، خطاب به كشورهاي منطقه گفت: هر يك از كشورهاي مسلمان منطقه بايد با هوشياري اين نقل و انتقالات وسيع را زير نظر بگيرند. هيچكس و هيچ كشور مسلماني از حيله دشمنان اسلام در امان نيست و نبايستي در اين قضيه غفلت كنند. اين تحركات بيش از همه حاكي از اين است كه حرمين شريفين در خطر مي­باشد.

وي با تمسك به آيه شريفه "اِن اُريد الّا الاصلاح ما استطعت و ما توفيقي الا بالله عليه توكلت و اليه اُنيبُ" تأكيد كرد:‌ اينجانب به­عنوان يك سرباز فدايي امت اسلام، آنچه را فهميدم بازگو مي‌كنم. كشورهاي اسلامي مستقل هستند و بايد خود از منافع ملي­اشان مراقبت كنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا